I dag har vi holdt Børnenes dag på skolen! Vi har haft besøg fra 4 andre friskole - alle fra København. Ialt 100 børn plus voksne. Børn og voksne har været fordelt på forskellige værksteder både ude og inde. Krea, mad, metal, skov, atletik, lege m.m. Jeg havde et doodleværksted. :-) Vil I se resultaterne?
Jeg har fundet inspirationen til disse lækre æbler på denne blog apple still life. Jeg var helt sikker på, at dette projekt ville være helt perfekt til min 0. klasse, og jeg fik ret! Der kom de skønneste billeder ud af det. :-)