lørdag den 14. marts 2015

Akvareller - go with the flow!


Det er ikke så tit, jeg selv får lavet en hel masse billedkunst. Det meste af "krudtet" går til min undervisning og mine elever. Men ind i mellem gør jeg virkelig noget ved sagen!

I går skulle jeg som led i forberedelsen af et kommende undervisningsforløb med landskaber, male et par små akvareller. Det er flere år siden, jeg sidst malede akvarel, så jeg havde fundet et par billeder på Pinterest som inspiration, men da jeg først kom i gang, kunne jeg slet ikke stoppe igen! Det var virkelig fedt og jeg følte mig i den grad i flow. :-)

Her er, hvad jeg nåede i går. 











Resultatet af en enkelt aften med akvareller lavet i flow ;-)



Billeder fra processen









Og jeg tror ikke, jeg er løbet helt "tør" endnu. ;-) Der ligger en håndfuld opspændte akvareller og venter på, at jeg går videre med dem, så nu vil jeg gribe penslen og ønske jer en god lørdag! :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar