onsdag den 20. marts 2013

Doodlende vikar!


Sådan kan man også være vikar!

Vi har været meget ramt af sygdom på skolen både hos voksne og børn denne vinter, og det er jo ikke umiddelbart nogen postitiv ting, men - det giver jo mulighed for mig at være vikar i klasser, jeg ellers aldrig har, og selvfølgelig benytter jeg mig af chancen for at lave (mere) billedkunst. ;-)





Her er hvad 6. klasse blev udsat for, da jeg skulle være vikar for klassen. Jeg var aftenen forinden faldet over en anden billedkunstlærers blog og måtte simpelthen prøve en af hendes ideer af! 



Her er et par af 6. klasses doodlerier - så langt de nu nåede i det ene modul, jeg var vikar. Måske kan du genkende nogle af silhuetterne? Jeg har endnu engang genbrugt 5. klasses ugebladssilhuetter.




Jeg fandt inspirationen til doodleriet her http://www.frubilledkunst.dk/doodle-silhuetter-4-klasse/

















Der skal helt klart doodles meget mere på skolen!


3 kommentarer:

  1. Hvor er det dog nogle seje billeder! Jeg blev også helt vild med at doodle, og det er spændende at se, hvad du har fået ud af det. Tak fordi du viste det frem. Vh FruBilledkunst - Tina

    SvarSlet
  2. Børnene fra 6. blev også helt optagede af det, og deres faste lærer fortalte i dag, at adskillige af dem er fortsat med at doodle.
    Jeg har taget lidt bedre billeder af de øvrige i dag og lagt ind. Jeg synes også selv, de blev rimelig seje, og det er absolut ikke det sidste doodlingsprojekt, jeg skal lave.
    Vh Lisbeth

    SvarSlet
  3. Bidt Af Billedkunst!: Doodlende Vikar! >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bidt Af Billedkunst!: Doodlende Vikar! >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bidt Af Billedkunst!: Doodlende Vikar! >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    SvarSlet