lørdag den 25. april 2015

Kunsthåndværkermarked - Åben have i Roskilde

Jeg har en stand på kunsthåndværkermarked Åben Have d. 9. - 10. maj, og glæder mig til at prøve det også! :-) Jeg glæder mig også til at se, hvad de andre deltagende har at byde på.


Det er en kollega, som står for markedet, som bliver holdt hjemme i hendes egen have. Hun er kunsthåndværker og har en hjemmeside Tineting.dk. Hun laver blandt andet mange fine ting af slanger fra cykel- og traktordæk. 

En anden af mine gode kolleger deltager med Vinhylden, som er hendes eget lille vinimportfirma. Hos hende kan man smage og købe lækre vine. 


Jeg selv medbringer egne akvareller, malerier og øreringe. Her er et lille udbud af dem, jeg tager med. :-)


Hvis du er interesseret i at se og læse mere om kunsthåndværkermarkedet, kan du se mere her på facebook

Måske ses vi? :-)









1 kommentar:

  1. Visita nuestro blog
    http://conojosdeartistaescuela5.blogspot.com.ar/

    SvarSlet