tirsdag den 19. august 2014

Fotomarathon i Hedeland


 
De 2 første skoledage var teamdage med 4. og 5. klasse. På anden dagen tog vi på tur i Hedeland og lavede fotomarathon. Inden vi forlod skolen lavede jeg et fælles oplæg for alle 4 klasser, hvor jeg viste billeder og emner fra København fotomarathon. Under Galleri kan man se de sidste 4 års vindere og vinderfotos.
 
 
Alle grupper fik udleveret et arbejdspapir med alle emnerne, jeg havde fundet til dem. Inden turen havde jeg skrevet på intra, at de skulle medbringe smartphones eller kamera.
 

 
 SELVPORTRÆT
Det kom der rigtig mange fine billeder ud af, og børnene var meget iderige og kreative. Her er nogle af de billeder, jeg selv tog. :-)

Billederne skal senere bruges til at lave en e-bog på calameo som er en gratis side.

BLANK
FLERTAL


I BALANCE


UD I DET BLÅ

GLEMT

ÅBEN

I SKYGGEN

PAUSE

SOMMERLIGT

TØRT

VÅDT

SKARPT







Ingen kommentarer:

Send en kommentar